Etkileyici Hoşlanma Sözleri

Sayfa Açıklaması: Etkileyici Hoşlanma Sözleri, Anlamlı Kıza Etkileyici Hoşlanma Sözleri, Sevgiline Etkileyici Hoşlanma Sözleri, Güzel Etkileyici Hoşlanma Sözleri.

Ne kadar özel bir duygu sevmek sevilmek.Kişi birini sevince gözü hiç bir şeyi görmez yalnızca sevdiğini nereye baksa görür.Hiç bir şey düşünemez bazen yemek dahi yiyemez.Aklından hiç sevdiği çıkmaz.Tam manasıyla kişi aklını yitirmiş gibi olur kalbi ile hareket eder.Hele o kişi sevdiği tarafından sevilirse işte o kişinin mutluluğunu tavan yapacak en güzel duygudur.Sevgisinin karşılık bulması düşüncelerinin sevdiği ile bağlantı kurması gerçek manasıyla dünyayı cennet yapmaktadır.

Değerli okurlarımıza bu yazımızda Etkileyici Hoşlanma Sözlerine yer verdik.

EN GÜZEL ETKİLEYİCİ HOŞLANMA SÖZLERİ LİSTESİ:
Sana bakmak beni gülümsetiyor.  Seni düşünmek bir süre dünyamı durduruyor.  Hayallerin bana uykusuz geceler veriyor. Seni bütün kalbimle seviyorum. 

Sınıfta senden uzakta birkaç tane sıra var, ama kalbim senin yanına oturmak istiyor. Senden hoşlanıyorum.

Bana gülümseyerek, kendine hayran kalacağına söz veriyorum.  Benimle çıkarsan, romantik olacağıma söz veriyorum.  Eğer kız arkadaşım olursan, söz veriyorum ki hayat muhteşem olacak. 

Ben bir prens olabilirim ya da olmayabilirim, ancak sen bir prensesten başkası değilsin.  Senden hoşlanıyorum.

Doktora gittim çünkü kalbim garip ve komik bir şekilde atıyordu.  Doktor bana herhangi bir ilaca ihtiyaç olmadığını ve endişelenmeye gerek olmadığını söyledi.  Tek istediği kendimi hayatın akışına bırakmam. Bu yüzden bugün sana aşkımı itiraf ediyorum.

Bilmeni istediğim, size büyük bir itirafım var.  Reddedilmekten korkmuyorum çünkü kalbim hayır demeyeceğine inanıyor.

Hayatımda ilk kez neler hissettiğimi anlatacak sözlerim yok.  Şimdi gerçekten göz kamaştıran bir kızın önünde ezilmenin ne anlama geldiğini biliyorum.  Senden hoşlanıyorum. 

Fizik veya matematiği bilmiyorum ama aramızdaki kimya kesinlikle uyumlu.  Senden hoşlanıyorum. 

Sana söylemek istediğim bir şey var, günlerden beri.  Sana farklı şekillerde ipucu vermeye çalıştım. Sana bakıyorum ve nefesimi kesiyorsun.  Seni seviyorum, gerçekten, söylemek istediğim şey bu.

Günlerimin çoğu yeni bir şey gönderdiğini görmek için Facebook'a bakmakla geçiyor.  Evet, göründüğü kadar açık olduğu gibi, seni deli gibi merak ediyorum. 

Kalbimin ayakları olsaydı bütün gün boyunca peşinden koşardı.  Senden hoşlanıyorum.

Uykusuzluğumdan dolayı acı çektiğimi sanıyordum, ancak doktor hayır dedi.  Uykusuzluğun, kalbimdeki sıkıntıları giderene kadar durmayacağını söyledi.  Senden hoşlanıyorum. 

İlk önce gözümü aldın, o zaman beni nefes nefese bıraktın ve şimdi de kalbimi çaldın. Senden hoşlanıyorum.

Umarım benden hoşlanırsın ve umarım benimle çıkmak istersin.  Çünkü yukarıdakilerin hepsini seninle yapmak istiyorum. 

Einstein'ın ne dediği umurumda değil, yerçekimine inanmıyorum çünkü seni düşünmek bana uçuyormuşum gibi hissettiriyor.  Senden hoşlanıyorum.

Günüme başlamak için bir kahveye ihtiyacım yok.  Sadece gülüşünü görmem lazım.  Senden hoşlanıyorum. 

Seni Facebook'ta favlamayı ve Twitter'da takip etmeyi bırakacağım.  Çünkü arkadaşım olmaktan bıktım.  Sana aşığım ve dostluğun bana yeterli gelmiyor. Senden hoşlanıyorum.

Yanımda olmak hoşuma gidiyor.  Seninle konuşmayı seviyorum.  Sana yardım etmeyi seviyorum.  Koridorun altından geçerken seni görmek hoşuma gidiyor.  Seni düşünmeyi seviyorum.  Seni hayal etmeyi seviyorum.  Seninle ilgili hoşlanmadığım bir şey yok neredeyse bebeğim.  Sana tutuldum.

Sana merhaba demeyi seviyorum, çünkü seni gördüğümde söylüyorum.  Sana görüşürüz demekten nefret ediyorum çünkü senden ayrılacağım zaman söylüyorum.  Senden hoşlanıyorum.

Ben çok utangaç biriyim, bu yüzden sana bu mesajı iletmek için bir araya gelemedim.  Ama kalbim cesurdur ve açık konuşur, bu yüzden seni seviyorum demek istiyor. 

Bağlanmak istediğim tek WiFi kalbindir ... Seni seviyorum.

Fotoğraflarımı Facebook'ta beğendiğin günler, tweet'lerimi retweet ettiğin ya da yanıtladığın günler haftanın en güzel günleri.  Senden hoşlanıyorum. 

Tekrar tekrar denedim ama her defasında sefil bir şekilde başarısız oldum.  Sonunda yenilgiyi kabul ettim çünkü seninle sadece arkadaş olmakta başarılı olamadım.  Senden hoşlanıyorum.

Kalbimi defalarca ikna etmeye çalıştım, ancak beni dinlemiyor.  Belki gelip sana her baktığımda o kadar hızlı atmamaya ikna edebilirsin.  Senden hoşlanıyorum. 

Seninle tanışmak için sahte bahaneler uydurdum, gecenin bir yarısı arayıp her zaman mesaj gönderiyorum.  Bu yüzden bugün sadece sana büyük bir isteğim olduğunu itiraf edeyim ve benimle çıkmanı istiyorum.

En iyi arkadaşlarım, meslektaşlarım ve hatta bazı arkadaşların da dahil olmak üzere herkes biliyor.  Bu yüzden senin de bilmen gerektiğini düşündüm. Seni seviyorum. 

Bir ilişki uzmanı olmayabilirim ama kimin şirin bir çift olacağını biliyorum; ikimizin. Senden hoşlanıyorum.

Yorumlar