Sevgiliye Doğum Günü Mesajları

Sayfa Açıklaması: Sevgiliye Doğum Günü Mesajları, Kısa Sevgiliye Doğum Günü Mesajları, Sevgiliye Uzun Doğum Günü Mesajları, Sevgiliye Romantik Doğum Günü Mesajları, Sevgiliye Doğum Günü Mesajları Uzun Anlamlı, Sevgiliye Gönderilen Doğum Günüm Mesajları, Duygusal Sevgiliye Doğum Günü Mesajları.

Sevdiğimiz kadın hayatımızın anlamıdır.Geleceği onunla kurup güzel günlerin habercisidir.Sevmek en güzel duygudur, yaşama sevinci verir, geleceğe daha umutlu bakmamızı sağlar.Yalnızlık sadece Allaha mahsustur dolayısıyla mutlu bir hayat, güzel günler yaşamak için sevdiğimiz kişi ile hayat kurup bu birlikteliği çocuk ile taçlandırmak gerek.Sevdiğimiz kadının, sevgilimizin doğum günü geldiğinde ise onu ne kadar çok sevdiğinizi göstermek için doğum günü sürprizleri yaparak ona en güzel sözleri söylemek gerekir.Sizler için derin bir araştırma yaparak sevgiliye doğum günü mesajları bir araya getirdik.

EN GÜZEL SEVGİLİYE DOĞUM GÜNÜ MESAJLARI:

Sevgilim, her zamanki gibi gece düşüncelerimde seninle uyurken bugün seni düşünerek güne başladım. Ama bugün çok güzel ve mutlu bir sabah, çünkü bugün senin doğum günün ve yapmak istediğim şey sana olan aşkımı göstermek ve benim için ne kadar önemli olduğunuzu bildirmektir.

Aşkım, bugün doğum günün, ama asıl hediye senin varlığındır, beni gerçekten mutlu ediyor ve hayatımı anlamlandırıyor.  Tek istediğim, bu mutluluğu seninle sonsuza kadar paylaşmak.  Tek istediğim hayatımın geri kalanını seninle barış, huzur ve sevgi içinde geçirmek.

Mektup yazmak konusunda kendimi çok başarılı hissetmiyorum ama sanırım hala çok önemli bazı şeyleri sana iletebilirim: Sana verebileceğim en iyi şey her zaman benim sonsuz aşkım.

Bundan sonra, her gün, ay, yıl ... her doğum gününde daima bana güven.  Seni sevdiğim için her zaman bana güven ve sana olan aşkımın sonsuza kadar süreceğini bil.

Bu mektubun başında söylediğim gibi, doğum günü senin ama hediye benimdir, çünkü kendimi dünyadaki en mutlu insan gibi hissediyorum, yeni yaşını kutladığımız bugün dünya daha güzel görünüyor.  Bir kez daha, her zaman bana güvenebileceğini ve seni her şeyden çok sevdiğimi bilmeni isterim.



...

Çok uzaktaki sevgiliye mutlu yaşlar.

Tatlım, doğum gününde bu kadar uzakta mı olman gerekirdi? Senden uzakta olmak çok zor. Ama bunun senin hatan olmadığını biliyorum, şu an bizi parçalayan mesafeyi bir gün aşacağız. Bilmeni isterim ki, döndüğünde seni açık kollar ve kalbimle bekliyor olacağım, çünkü seni çok seviyorum!

Doğum günün kutlu olsun!  Bu özel günde çok uzakta olduğun için çok üzgünüm, çünkü sana hep yakın olmak istiyorum.  Seni çok özledim, ama uzakta geçirdiğin bu günlerin çok fazla kazanç ve mutluluk getireceğini biliyorum.

Sana bu mektubu göndermemin başlıca nedeni, bu güzel günde seni sevdiğimi söylemektir.  Bu geçici ayrılığın acısına nasıl dayanacağımı biliyorum, çünkü sana güveniyorum, aşkıma, sevgine, sevgime güveniyorum!  Bu sevginin aramızdaki binlerce kilometreden daha büyük ve güçlü olduğunu biliyorum ve geri döndüğünde, bu yokluk döneminin nasıl telafi edileceğini bildiğimizden eminim.

Sevgilim, doğum gününde, hayatına olan gücünü ve inancını yenile;  Böylece tüm hedeflerine ulaşabilir, her alanda çok başarılı bir insan olursun ve sonsuza dek mutlu olursun.  Benim yanımda olmanı, beni hep sevmeni istiyorum, çünkü seni seviyorum! Harika bir doğum günü diliyorum.

...

Aşkım,

Bugün sana söyleyecek güzel ve yaratıcı bir şeyler bulmaya çalışırken saatler harcadım, mutluluk, başarı, memnuniyet, sevinç ve başarı anahtar kelimedir, ama mutlu bir gün dilemekten başka hiçbir şey doğru gelmedi.

Ve sana bugün ve her zaman mutluluklar dilerim, çünkü mutluluğun benim sevincimdir;  Çünkü başarın, kişisel ve mesleki hedeflerine ulaşabilmen için sevgiyi, şefkati ve huzuru vermeyi başardığımın iyi bir işaretidir.

Harika bir insansın ve ben senin yanındayım, her gün büyüdüğünü izlemekten çok mutluyum. Bu mektubu, sana ilan ettiğim aşkın bir onayı olarak almanı istiyorum.  Ruhunun gelecek yıllar boyunca umutla dolmasını istiyorum.  Gülümsemek için dünyadaki mutlulukları ve hiç üzülmemeni temenni ediyorum.

Ancak, en çok istediğim, gerçekten istediğim şey, en kısa sürede yanında olmaktır. Doğum günün kutlu olsun, aşkım.

...

Zaman geçiyor ve seni her dakika, saat, gün, ay ve yıl daha çok seviyorum!  Her geçen gün beni daha da büyülüyorsun.  Sanırım bana  büyü yaptın.

Sevgilim büyücüm, bu mektubu sana olan sevgimi tekrar tekrar söylemek ve harika bir gün için dileklerimi iletmek için yazıyorum ve senin için hissettiğim aşkın sonsuz ve derin olduğunu söylemek istiyorum!

Sana doğum günüm için ne hediye alacağımı bilmiyorum, sadece hayallerin tümünün gerçek olmasını isterim.  Seni her dakika düşünüyorum, hiç aklımdan çıkmıyorsun.

Sana mutluklarla dolu bir yaşam diliyorum. Ve bu yaşamında hep senin yanında olmak istiyorum. Seni sonsuza kadar seveceğim.

...

Hayatımın aşkı, bugün doğum günün ve bu yüzden de senin için neler hissettiğimi gösteren bu küçük notu yazdım.  Sen benim öteki yarımsın ve günlerimi neşe ve mutlulukla dolduruyorsun. Paylaştığım her an, sana olan sevgim giderek büyüyor. Yanımda olduğun ve seninle yeni bir yaşam yılını kutlayabildiğim için kendimi çok şanslı hissediyorum.

İlk tanıştığımız zamanı hatırlıyorum, beni çok etkiledin ve sonrasında her karşılaştığımızda ikimizin arasında güçlü bir duygu olduğunu hissediyordum. Karşılaştığımızda ve konuştuğumuzda ikimizin arasında mutluluk akıyordu.

Sevgilim olduğun için mutluyum, bana gerçek aşkı gösterdin ve hayatımda çok güzel şeyler öğrettin.  Doğum gününde sana mutluluklar diliyorum ve bütün kalbimi sana veriyorum. Seni her gün mutlu etmeye çalışacağım.

...

Sana ilk kez bir mektup yazıyorum, bugün doğum günün olduğu için bunu yapmak için en iyi zaman olduğunu düşünüyorum.  Tanıştığımız ilk günü hatırlıyorum, hayatımızda yaşanacak en mutlu zamanların başlangıcıydı ve bu asla bitmek bilmedi.

Aşkımızla ilgili her şeyi yapmaya istekli olduğunu ve gerçek mutluluğun ellerimizde olduğunu bana gösterdin.

Gerçekten seni çok seviyorum ve sonsuza dek mutlu olmak için kalbimi tamamen sana vermeye hazırım. Hayatımsın ve bu dünyada en sevdiğim kişi sensin.

Doğum günün kutlu olsun.  Bugün pastandaki mumları üflerken bir araya gelip çok mutlu olmamızı dileyen çok sayıda dilek dile.

...

Sevgilim,

Sana mutlu bir doğum günü diliyorum!  Yanında olduğum halde, bu mektubu seni ne kadar çok sevdiğimi söylemek için yazıyorum ve hayatımda sana sonsuza kadar ihtiyacım var.  Doğum günü hayatının en özel günü ve sana bu mektubu yazarak daha güzel olmasını istedim.

Sen benim hayatımsın ve hayatımdaki her gün benimle birlikte olmanı istiyorum. En iyi dileklerimle bütün hayallerinin gerçek olmasını dilerim.  Hayallerini yaşamana yardımcı olabileceğimi umuyorum.  Seni seviyorum ve hep mutlu olmanı istiyorum.

...

Kız arkadaşı için bir doğum günü mektubu

Mutlu Yıllar güzellik!

Bu özel günü seninle kutladığım için çok mutluyum.  Ve seni tanıdığım için kendimi çok şanslı hissediyorum.  Sen inanılmaz bir kızsın ve seni hiç düşünemediğin kadar seviyorum.  Seni mutlu görmeyi, gülümsediğini görmeyi çok istiyorum ve sonsuza kadar seni mutlu etmek için elimden gelenin en iyisini yapacağım.

Umarım bu yıl senin için çok iyi geçer.  Bunun olması için elimden gelen her şeyi yapacağım.  Benim için çok önemlisın, günlerime neşe ve sevinç getiren kişi sensin.

Seni sevdiğimi ve sadece bugün değil, her gün sevgimi sana vereceğimi bilmeni isterim. Sana olan sevgim koşulsuz, sınırsızdır hayatımın tüm günlerini sana vermek istiyorum.

Hayatımın parçası olduğun için çok mutluyum. Mutlu yıllar!

Ne kadar yaşlandığımız önemli değil, bizim aşkımız daima genç kalacak. Mutlu yıllar sevgilim!

İyi ki doğmuşsun aşkım, iyi ki benim olmuşsun, iyi ki sevmişim seni.

Elimi sallasam ellisi mi diyorsun, sen benim gibisini zor bulursun biliyorsun. İyi ki doğdun.

Hayatımın anlamı iyi ki doğdun. Doğum günün kutlu olsun
.
Hatıralara değer biçemem, fakat bunlara bir parça güzel hatıra daha ekleyebilirim. Mutlu yıllar aşkım.

Gözlerime baksana, sevincimi anlasana, bugün en güzel gün bana… İyi ki doğdun.

Sana hissettiklerimi anlatabilmem için kelimeler yetersiz. Sen benim aşkımsın, mutlu yıllar.

Her şeyim benim, seni çok seviyorum iyi doğmuşsun, doğum günün kutlu olsun.

Biricik sevgilim seninle başlayan sevgim şimdi kocaman bir aşk ateşine dönüştü seviyorum seni. İyi ki doğdun.

Doğum günün kutlu olsun şekerim. Her ne kadar sen benimkini unutmuş olsan da.

Seni bir yaşam boyu bitirmek değil de, sana hep yeniden başlamak isterim. Doğum günün kutlu olsun bir tanem.

Ömrünün en güzel yıllarını benimle geçirmen dileğiyle iyi doğmuşsun sevgilim.

Bütün hayallerin, bütün umutlarınla birlik olsun, dileklerin, duaların kabul olsun, doğum günün kutlu olsun sevgilim.

Nice yaşlarını birlikte geçirmemiz dileğiyle doğum günün kutlu olsun sevgilim.

Biricik sevgilim seninle başlayan sevgim şimdi kocaman bir aşk ateşine dönüştü seviyorum seni. İyi ki doğdun.

Sana çok teşekkür ediyorum hayat ışığım, varlığımın tek nedeni iyi doğdun.

Hadi gel tut ellerimi! Benimle yan! Benimle meydan oku her çaresizliğe! Benimle uyu benimle uyan. Birlikte varalım nice yıllara.

Hayatım aldığım her nefeste ve attığım her adımda seni düşünüyorum. Nice doğum günlerinde birlikte olmak dileğiyle…

Dostlar acı söyler ama hep doğru söyler. Bugün farklı bir şey yapacağım, hem tatlı hem de doğru bir şey söyleyeceğim. İyi ki varsın. İyi ki doğdun.

Seninle öyle bütünüm ki. Sen bensin, bende senim. Senin doğum günün benimde doğduğum gündür. İyi ki varsın iyi ki doğdun!

Dileğim bugün dilediğin tüm dileklerin gerçek olması. Belki yanında değilim ama bil ki kalbimin en derin yerinde seninle kutluyorum. Nice yıllara.

Senden önce yaşamıyordum, seninle doğdum iyi ki varsın iyi ki seni sevmişim nice beraber mutlu yıllara seni seviyorum peteğim.

Eşsiz bir güzellik varsa; o da kalbindedir. Hayatının geri kalanı yüreğinin güzelliği gibi sevgi dolu geçsin. Hep mutlu olman dileğiyle… Doğum günün kutlu olsun!

Sen başıma gelen en tatlı belasın. Bundan sonraki senelerini benimle geçirmen dileğiyle… Senli Benli senelere sevgilim, seni seviyorum.

Dünya’da birçok insan vardır, kimi mutlu, kimi mutsuz, kimi gülüyor, kimi ağlıyor, ama tüm güzelliklere layık biri var! O da şu anda bu mesajı okuyor. Nice yıllara.

Kutlu olsun doğum günün, kötülükler uzak olsun. Mutlu ol ömrünce, üzülmeler sana yasak olsun. Sen üzülme sakın, üzülmelerim sana feda olsun.

Gülmek gülenin, yıldızlar gecenin, mutluluk sadece senin olsun. O kadar mutlu ol ki gözlerinden akan yaşlar değerini bilmeyenlere sadaka olsun. Doğum günün kutlu olsun sevgilim.

Sen doğdun çünkü kaderimsin! Sen doğdun çünkü nefesimsin! Sen doğdun çünkü sen yalnız benimsin! İyi ki Doğdun biriciğim!

Dileğim bugün dilediğin tüm dileklerin gerçek olması. Belki yanında değilim ama bil ki kalbimin en derin yerinde bugünü seninle kutluyorum. Nice yaşlara.

Bugün yokluğunun doğum günü sevdiğim. Kutlu olsun yüreğinde bensizlik. Gülüşün baki olsun yüzünde. Bana kalsın yine senli sensizlik.

Sen çatlayan dudağımda bir damla su, içimdeki yaşama tutkusu, avuçlarıma düsen kar tanesi. Sen! Sevgilim, sevdiğim, taptığım, her şeyimsin. Doğum günün kutlu olsun bir tanem.

Kalbimi sana emanet etsem korur musun? Dilimin ucundaki cennet sevdamın sonundaki ‘ömrüm’ olur musun? Sevgilim doğum günün kutlu olsun.

Sen Allah’a dilenen dilek, göklere uzanan ellerimsin. Sen gözümden süzülen yaş, tek düşüncem, hasretimsin. Sen yaşadığım ömür, en güzel günlerimsin. Doğum günün kutlu olsun biriciğim.

Sevgi sevilen kişiye bir armağandır. Kabul edilip edilmemesi önemli değildir. Önemli olan duyguların ifade edilmesidir. Doğum günün kutlu olsun.

Sen geleceğimizin mutluluğu mazilerimizin unutulmaz insanı olarak kalacaksın sevgilim seninle ben her yerdeyim. Kucak dolusu sevgilerle doğum gününü kutlarım.

Benim şiirlerim çay kokar, düşlerim sade sen. Demlikte nefesin, bardakta gamzen… İyi ki doğdun hayatımın aşkı bir tanem. Mutlu yıllara.

Sesim güzel olmadığı için sana bir doğum günü şarkısı söyleyemiyorum. Bu yüzdendir ki böyle kısa bir mesaj çekiyorum. Mutlu yıllar sevgilim iyi ki doğdun.

Bütün mevsimleri bir günde, bütün yılları bir mevsimde yaşamaya razıyım seninle… Daha nice doğum gününü beraber geçirmek dileğiyle…

Gönlümün meclisinde herkes konuşsun istemem, kimse müdahale etmesin aşka. Yer gök şahidimdir ki siyasi görüşüm yoktur senden başka. Doğum günün kutlu olsun bir tanem.

Hâlet-i ruhiyedir kelâm ettiğim lisan! Ya O’nadır, ya Onunla Olana, ya Aşk’adır, ya da Aşk’la yanana! Sevdiğim doğum günün kutlu olsun.

Bugün benim herkesten daha iyi tanıyan ve beni sevmeyi seçen insanı kutlamam gerek. Bana olan aşkın ve sabrın için teşekkürler. Hayatımda sen olduğun için çok şanslıyım.

Sen dünyadaki en iyi erkek arkadaşsın. Seni bulduğum için çok mutluyum. Senden daha değerli birini bulacağımı zannetmiyorum. Seni seviyorum.

Bugün seni tanıyan ve bu muhteşem insanı seven herkes için çok önemli. Doğum gününde ve her zaman her şeyin en mükemmelinin senin olması dileğiyle… Seni seviyorum.

Sensizlik yok olmak kadar acı, sen nefes kadar gerekli, canım kadar değerlisin. Yokluğun yağmura yazı yazmak kadar zor… İyi ki doğdun her şeyim.

Yaşanacak güzellikler gözlerindeki ışık gibi umut verici olsun, umutların kalbin gibi temiz olsun, temiz umutların seni huzurla doldursun, doğum günün kutlu olsun canım.

Sen ruhuma cemre diye damlamadıktan sonra ben bu bedende neyleyim… Aşk da sen, hasret de sen, ben de sen. Nice yıllara güzel melek…

Canım sevgilim iyi ki doğdun, iyi ki varsın seni ölümüne seviyorum, şu an yanında değilim ama emin ol kalbimde aklımda senle inşallah bundan sonraki doğum günlerini beraber geçiririz.

Sevmek yaşamaksa, seninle yaşamayı isterim, ayrı kalmak özlemekse sadece senden ayrı kalmak istemem her zaman yanında olmak isterim iyi doğdun aşkım.

Dilerim yeni yaşında mutlulukların en güzelini yaşar, başarı merdivenlerini rahatlıkla tırmanırsın ve dilerim yüzün hep güler, neşeni hiç yitirmezsin. Sevgi dolu kalman ve mutlu olman dileğiyle… Doğum günün kutlu olsun!

Seni seviyorum; elini kalbimin üzerinde hissettiğim zaman, üzüntülerimi alıp onların yerine şimdiye kadar kimsenin başaramadığı o sıcaklığı koymayı başardığın için. Doğum günün kutlu olsun ışığım.

Sen içindeki mutluluğu, yüreğindeki sevdayı, tenindeki ıslaklığı, sakın kaybetme. Hüzünlerin ve acıların daha fazlası gelse de, kahırların ağıtları sel olup aksa da, bedeninden yaşadıklarına inat, seni seven birinin olduğunu hatırlayıp gülümse olmaz mı? Çünkü bugün doğum günün senin bir tanem…

Ne aradıysam bil ki sende bulmuşum. Senden öncesi yoktu seninle var olmuşum. Sende bütün özlemler, sende bütün gelecek. Beni bende arama, ben artık sen olmuşum. Doğum günün kutlu olsun güzeller güzeli.

Sen hayata ne verirsen, hayat sana daha mükemmelini verirmiş. Ben hayata ne verdim bilmiyorum ama bana ummadığım kadar değerli olan seni verdi. İyi ki doğdun iyi ki benimlesin. Her şeyim seni çok seviyorum.

Sen ömrümde olmadığına inandığım değerlere rastladığımsın. Sen… Bulduğuma hala inanamadığımsın. Sen gülücüklere herkesten fazla layık olduğuna inandığımsın. Doğum günün kutlu olsun sevgilim.

Sen ömrümde olmadığına inandığım değerlere Rastladığımsın.. Sen… Bulduğuma hala inanamadığımsın… Sen gülücüklere herkesten fazla layık olduğuna inandığımsın Doğum Günün Kutlu Olsun Sevgilim.

Ne kadar yaşlandığımız önemli değil, bizim aşkımız daima genç kalacak. Mutlu yıllar sevgilim! Bugün doğum günün olduğu için farklı ve özel olduğunu mu sanıyorsun sen? Oysa sen benim için sadece bugün değil her gün farklı ve özelsin. Dostluğunun, arkadaşlığının verdiği keyfi sana anlatmam çok zor. Kalbim hep seninle. İyi ki varsın… Birlikte daha nice yaşlara…

Sen ol da; ister yar ol, ister yara; lütfun da başım üstüne, kahrın da. Sen benim başımın tacısın. İyi ki varsın doğum günün kutlu olsun, nice mutlu senelere…

Canım sevgilim iyi ki doğdun, iyi ki varsın seni ölümüne seviyorum, şu an yanında değilim ama emin ol kalbimde aklımda senle inşallah bundan sonraki doğum günlerini beraber geçiririz.

Kutlu olsun doğum günün, kötülükler uzak olsun. Mutlu ol ömrünce, üzülmeler sana yasak olsun. Sen üzülme sakın, üzülmelerim sana feda olsun.

Seni seviyorum; elini kalbimin üzerinde hissettiğim zaman, üzüntülerimi alıp onların yerine şimdiye kadar kimsenin başaramadığı o sıcaklığı koymayı başardığın için… Doğum günün kutlu olsun ışığım…

Bütün mevsimleri bir günde, bütün yılları bir mevsimde yasamaya razıyım seninle… Daha nice doğum gününü beraber geçirmek dileğiyle…

İyi ki doğdun, iyi ki vermiş yaradan seni bizlere. Yıldırım gibi çaktın, güneş gibi açtın üstümüze. Söz oldun, mani oldun, saz oldun bestemize. Kutlu olsun doğum günün, nice mutlu senelere.

Sen hayata ne verirsen, hayat sana daha mükemmelini verirmiş. Ben hayata ne verdim bilmiyorum ama bana ummadığım kadar değerli olan seni verdi. İyi ki doğdun iyi ki benimlesin. Her şeyim seni çok seviyorum.

Gülmek gülenin, yıldızlar gecenin, mutluluk sadece senin olsun. O kadar mutlu ol ki gözlerinden akan yaşlar değerini bilmeyenlere sadaka olsun. Doğum günün kutlu olsun sevgilim…

Ne aradıysam bil ki sende bulmuşum. Senden öncesi yoktu seninle var olmuşum. Sende bütün özlemler, sende bütün gelecek. Beni bende arama, ben artık sen olmuşum. Doğum günün kutlu olsun güzeller güzeli.

Sen geleceğimizin mutluluğu mazilerimizin unutulmaz insanı olarak kalacaksın sevgilim seninle ben her yerdeyim… Kucak dolusu sevgilerle doğum gününü kutlarım.

Biricik sevgilim seninle başlayan sevgim şimdi kocaman bir aşk ateşine dönüştü seviyorum seni. İyi ki doğdun.

Bugün seni tanıyan ve bu muhteşem insanı seven herkes için çok önemli. Doğum gününde ve her zaman her şeyin en mükemmelinin senin olması dileğiyle. Seni seviyorum.

Sana binlerce kez teşekkür etsem azdır, sen benim hayat ışığımsın varlığımın tek nedenisin.. doğum günün kutlu olsun.

Seni sevdiğim gibi büyük ihtimalle başkasını sevemem. Sen benim hayatımsın ve sensiz bir hayat düşünemiyorum bile.

Sen dünyadaki en iyi erkek arkadaşsın. Seni bulduğum için çok mutluyum. Senden daha değerli birini bulacağımı zannetmiyorum. Seni seviyorum.

Sevmek yaşamaksa, seninle yaşamayı isterim, ayrı kalmak özlemekse sadece senden ayrı kalmak istemem her zaman yanında olmak isterim iyi doğdun aşkım.

Dünyada eşsiz bir huzur varsa o da kalbindedir. Hayatının bundan sonrasının kalbin gibi geçmesini dilerim. İyi ki varsın ve iyi ki doğdun canım sevgilim.

Kalbimi sana emanet etsem korur musun? Dilimin ucundaki cennet sevdamın sonundaki ‘ömrüm’ olur musun? Sevgilim doğum günün kutlu olsun…

Hayatım aldığım her nefeste ve attığım her adımda seni düşünüyorum… Nice doğum günlerde birlikte olmak dileğiyle…

Seninle öyle bütünüm ki. Sen bensin, bende senim. Senin doğum günün benimde doğduğum gündür. İyi ki varsın iyi ki doğdun!

Sen başıma gelen en tatlı belasın. Bundan sonraki senelerini benimle geçirmen dileğiyle. Sen’li Ben’li senelere sevgilim, seni seviyorum.

Senden önce yaşamıyordum, seninle doğdum iyi ki varsın iyi ki seni sevmişim nice beraber mutlu yıllara seni seviyorum peteğim.

Benim için yaptığın şeyler için seni seviyorum. Kötü hissettiğimde beni cesaretlendirdin, kendimle ilgili iyi hissetmemi sağladın. Beni güldürdün, bana birçok yönden aşkı gösterdin. Mutlu yıllar aşkım ve arkadaşım!

Bugün yokluğunun doğum günü sevdiğim. Kutlu olsun yüreğinde bensizlik. Gülüşün baki olsun yüzünde. Bana kalsın yine senli sensizlik.

Yaşanacak güzellikler gözlerinde ki ışık gibi umut verici olsun, umutların kalbin gibi temiz olsun, temiz umutların seni huzurla doldursun, doğum günün kutlu olsun canım.

Dileğim bugün dilediğin tüm dileklerin gerçek olması. Belki yanında değilim ama bil ki kalbimin en derin yerinde bugünü seninle kutluyorum. Nice yaşlara…

Dalgalar vuruyor sahile, yıldızlar parlıyor sonsuz mavide bende bitmez sevgimle koşuyorum hep gecelerde. Doğum günün kutlu olsun.

Sen bana Allah’ın bir armağanısın. İyi ki doğdun sevdiğim sevdiceğim!
Hayatımın anlamı iyi ki doğdun. Doğum günün kutlu olsun.

Ömrüme ömür diye kattığım aşkım doğum günün kutlu olsun.

Sen benim mutluluğum, hayatımın en güzel varlığısın. Doğum günün kutlu olsun.
Doğum günün kutlu olsun biriciğim.

Sana çok teşekkür ediyorum hayat ışığım, varlığımın tek nedeni iyi doğdun…
Sen benim mutluluğum, hayatımın en güzel varlığışın doğum günün kutlu olsun.

İyi ki doğdun dünyaya, iyi ki doğdun yüreğime, iyi ki doğdun hayatıma, Nice mutlu yıllara Canım..!

Yorumlar